Korean flutist kyoungjin Lim > Player's Comment

본문 바로가기

Welcome
인사, 소개

Process
공정, 특징

Models
모델
Wood  우드
Silver  실버
Gold  골드
Crown  크라운
Engraving  인그레이빙
Flute Jewelry
플룻 쥬얼리

Player's Comment
연주자 코멘트

Artists
아티스트

News
뉴스

Dealers
딜러
Japan  일본
Korea  한국
Taiwan  대만
China  중국
Malaysia  말레이지아
Singapore  싱가폴

Contact Us
연락처

Player's Comment
목록

Korean flutist kyoungjin Lim

본문

There are many good flute head joints in the flute market.
But, I do not know of any other flute head joint which can sound as beautiful as a "Song head joint".
There are a lot of flute head joint that give good sound and nice tone color at the first time, 
but usually it gets tired easily by the monotonous tone color.
However, "Song Head joint" have unlimited tone color of variety and development.
I play with "SONG Head Joint", I am constantly amazed by the infinite palette and variety of sounds.
And  it's has rich resonance, wide dynamic, very fast response and precise intonation...
After I met "Song head joint", I can not imagine playing with other ordinary flute head joint.

flutist Kyoung jin LIM
....................................................................................................................................................
Il y a pleine de bonne embouchure de la flûte dans le marché de la flûte.
Mais je ne connais aucun autre embouchure qui puisse paraître aussi beau qu'un "Song flute head joint".
Il y a beaucoup de l'embouchure qui donnent un bon son et une bonne couleur de ton à la première fois,
mais habituellement elle se fatigue facilement par la couleur tonale monotone.
Cependant, "Song Head joint" ont une couleur de tonalité illimitée de variété et de développement.
Je joue avec "SONG Head Joint", je suis constamment émerveillé par la palette infinie et la variété des sons.
Et elle a la résonance riche, la grande dynamique, la réponse très rapide et la intonation précise ...
Après avoir rencontré "Song head joint", je ne peux plus imaginer jouer avec d'autres embouchure ordinaire.

flûtiste Kyoung jin LIM

Player's Comment

Copyright © songflute.com All rights reserved. in